0

V nakupni košari ni artiklov.

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Makspro, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Sestavljeni so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec vpiše uporabniško ime, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Načini plačila:

Spletna trgovina Maks-pro omogoča naslednje načine plačevanja:

  • Plačilo z gotovino ob prevzemu (pošta dostavi paket na vaš naslov)
  • Plačilo po predračunu (predračun pošljemo na email)
  • Plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu v naši poslovalnici

     

    Dostava:

    V trgovini Maks-pro stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije, hitro pošto in pa preko lastnih kurirjev. Običajno je med delovniki naročeno blago na naslovu prejemnika v 1-2 dneh od odpreme blaga. V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša. Dostava po Ljubljani je brezplačna. Če naročenega blaga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov. V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije.

    Komunikacija:

    Ponudnik komunicira z uporabnikom preko sredstev komunikacij na daljavo, razen če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Pri oglasnih elektronskih sporočilih bo jasno predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Ponudnik bo spoštoval željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil.

    Odveza odgovornosti:

    Spletna trgovina Maks-pro nima lastnega skladišča izdelkov, oz. lastno skladišče je samo prehodno. Podatki o dobavnih rokih temeljijo na podlagi informacij dobaviteljev artiklov in so informativne narave. Prizadevamo si zagotoviti najvišjo mogočo stopnjo ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov. Kljub temu pa se podatki o lastnostih artiklov, njihovi ceni ali dobavi spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takih primerih bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost. Za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ne odgovarjamo. Če uporabnik spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov info@makspro.si ali pa na telefon naveden na vrhu strani.
    Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Objavljene slike artiklov so simbolične in ne zagotavljajo dejanskih lastnosti artiklov.

    Reklamacije:

    Reklamacije, ki bi morebiti nastale v času medsebojnega poslovanja, bomo poskušali čim hitreje in ugodneje rešiti v prid naročnika oziroma kupca!

    Stvarna napaka izdelka:

    Kdaj je napaka stvarna?

    Kadar:

    • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

    • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

    • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

    • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

    Kako se preverja primernost artikla?

    Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

    Kako se stvarno napako uveljavi?

    Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te  na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj.

    Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

    Pravica do odstopa od nakupa - vračilo blaga:

    Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga  podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev skladno s 43.č členom ZVPot. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

    Pravilnik o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov se nahaja na naslednji povezavi: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915

    O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite na kontaktni e-mail info@makspro.si. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dni od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 (štirinajstih) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

    Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

    Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato Vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost vračila blaga - odstop od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite čimhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

    •  previdno odprite embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju , dokler niste v celoti prepričan, da je artikel ustrezen, pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb in prask, predvsem artikli, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji ...)

    •  v tiskalnike ne vstavljajte kartuš ali tonerjev dokler niste prepričani o ustreznosti artikla za svojo uporabo, nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),

    •  prenosniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija ter registracija programske opreme ni opravljena,

    •  ne odpirajte artiklov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),

    •  vidne sledi uporabe (prah, dalke, praske, madeži, umazanija) niso primerne za vračilo, ker so higiensko oporečne (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin),

    •  vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo Vašim zahtevam,

    •  odprti higienski dodatki (masažni aparati, oblačila za hujšanje, zobne ščetke) so vakumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higiensko oporečeni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi,

      Artikli, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.

      Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odprete, pregledate in če Vam ne ustreza, ali pa so bila Vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje -> v tem primeru nakup reklamirate.

      Prejeli ste poškodovano blago, kaj storiti?

      1. V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.

      Uveljaviti želite pravico do odstopa od nakupa - vračilo blaga ali garancijo, kaj storiti?

      Postopek si preberite na sledeči povezavi: Vračilo blaga

      Vračilo artikla za pravne osebe: Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

      Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 041 373 450 ali nam pišete na info@makspro.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.

      Cene:

      Vse cene na strani vsebujejo 22% DDV. Cene označene z rdečo barvo in napisom VAŠA CENA so namenjene kupcem ki se na naši strani registrirajo.

      Garancija:

      Za vse naše izdelke nudimo poleg original garancije tudi svojo z lastnim servisom in garancijsko dobo, ki je navedena na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa in je brezplačna.

      Jamstvo ANovo - podaljšana garancija

      Storitve "Jamstvo ANovo" veljajo, ko se izteče obdobje veljavnosti garancije proizvajalca. Za različne izdelke je na voljo podaljšanje za do 2 ali 3 leta, pri čemer velja, da jamstvo velja največ do 5 let od datuma nakupa izdelka.

      Jamstvo in vse storitve zagotavlja podjetje ANovo tehnične rešitve d.o.o., Industrijska cesta 7/B Kromberk, 5000 Nova Gorica.

      Uporabniki storitev jamstva ANovo se lahko za informacije in pomoč obrnejo neposredno na Operativni servisni center ANovo na številko 080 72 62 in v roku 7 dni od okvare na elektronski naslov info@anovo.si pošljete dokumente (poročilo o okvari, kopijo potrdila o nakupu/računa, kopijo jamstva/podpisane pogodbe). Urnik Operativno servisnega centra ANova je od ponedeljka do petka, od 8:30 do 12:00 ure.

      Storitve, ki so vam na voljo, so:

      • Dvig izdelka na vašem domu in dostava izdelka na dom iz kategorije elektronske opreme za fizične osebe, prenosne elektronske opreme in malih gospodinjskih aparatov. Popravilo bele tehnike in klimatskih naprav se opravi na domu.
      • Brezplačno popravilo, brezplačni rezervni deli, brezplačno delo in brezplačen prevoz vašega izdelka s strani ANovo kurirja.
      • Za izdelke, ki se jih ne da popraviti ali njihovo popravilo ni ekonomsko upravičeno, se pogodba konča potem, ko kupec prejme dobropis. Vrednost dobropisa je nakupna cene izdelka, ki je predmet pogodbe, z amortizacijskim odbitkom 10% letno za vsako pričeto leto od datuma nakupa – sklenitve pogodbe. Odločitev o tem, da popravilo v času storitev  jamstva ni mogoče ali ni ekonomsko upravičeno je v prosti presoji podjetja ANovo d.o.o.
      • Program »Jamstvo ANovo« velja za več popravil v času trajanja jamstva. Dvig izdelka na vašem domu in dostava izdelka na dom ter brezplačen prevoz so brezplačni samo za prvo popravilo.

      Storitev jamstvo ANovo velja samo v Sloveniji. V ostalih primerih morate napravo sami dostavit na servis v Slovenijo

      Kaj ni vključeno v storitev jamstva ANovo?

      Ni vključeno:

      • Okvare ali poškodbe, ki so bile povzročene iz malomarnosti, namenoma, zaradi zlorabe ali neprimerne uporabe izdelka, niso vključene v storitev.
      • Nenamerne poškodbe niso vključene v storitev.
      • Površinske poškodbe mobilnih in pametnih telefonov ter tablic, ki ne vplivajo na varnost ali delovanje izdelka, niso vključene v storitev.
      • Dodatki za mobilne in pametne telefone ter komunikatorje.
      • Poškodbe ali okvare zaradi uporabe dodatkov, ki jih proizvajalec ni odobril, niso vključene v storitev.
      • Deli, ki zahtevajo redno menjavo zaradi običajne obrabe ali uporabe, kot tudi baterije, polnilci, električno vezje, varovalke, kartuše in dodatki niso vključeni v storitev. Okvare in napake zahtevajo popravilo ali menjavo samo rezervnih delov (na primer, vendar ne omejeno samo na, žarnice, plazme ali projekcije z zadnje strani televizorja, baterije (razen če so originalno sestavljene s strani proizvajalca in se jih da menjati), tiskalniki in glave faksa, tonerji in kartuše na splošno, LCD paneli, uporabni in potrošni material, glave, gumijasti deli, pasovi, rokavi, filtri, zapore, tesnila, daljinski upravljalniki, svetilke, baterije, gumbi, posamezni gumbi na pritisk na tipkovnici, optične enote, podajalniki, tiskalniki in glave faksa itd.).
      • Napaka je posledica namenske ali resno neprimerne uporabe zavarovanca ali oseb, za katere je zavarovanec pravno odgovoren.
      • Napaka ne ovira normalnega delovanja izdelka ali ne izvira iz napake pri proizvodnji, oblikovanju ali sestavi dotičnega izdelka.
      • Izdelek je zavarovan z garancijo proizvajalca ali tretjih oseb.
      • Napaka je posledica eksperimentiranja, namenske prekomerne obremenitve, testiranja, nepravilne uporabe, neupoštevanja pravil vzdrževanja, uporabe, ki ni v skladu z priporočeno uporabo s strani proizvajalca ali ji nasprotuje.
      • Napake, ki so nastale zaradi trenja, prask, vdrtin ali zahtevajo popravilo tečajev ali ohišja in ne vplivajo na običajno uporabo izdelka.
      • Menjava LCD panela ni vključena.
      • Storitve, posnetki na magnetnih ali digitalnih napravah in podpora težavam s programsko opremo ter ostale težave, ki se ne tičejo strojne opreme, niso vključene v storitev.
      • Okvare izdelka, ki jih garancija proizvajalca ne pokriva.
      • Izdelki, ki sta jih proizvajalec in/ali prodajalec preklicala zaradi priznanih ali serijskih napak.
      • Poškodbe ali okvare zaradi korozije ali oksidacije niso vključene v storitev.
      • Poškodbe ali okvare zaradi uporabe izdelka brez upoštevanja navodil proizvajalca ali zaradi nepooblaščenih sprememb na izdelku niso vključene v storitev.
      • Poškodbe ali okvare zaradi kratkega stika, sprememb električnega toka ali virusa na vašem izdelku niso vključene v storitev.
      • Poškodbe ali okvare zaradi nepooblaščenega razstavljanja ali sestavljanja izdelka za namene čiščenja, vzdrževanja, servisa ali popravila.
      • Servis izdelka, čigar serijska številka je bila spremenjena, zbrisana, odstranjena ali je postala nečitljiva, ni vključen v storitev.
      • Ta pogodba o servisni pomoči postane neveljavna, če izdelek popravljajo nepooblaščene osebe.
      • Vsa popravila, izvedena znotraj pogojev te pogodbe, ne vključujejo podaljšanja obdobja garancije.
      • Posredna finančna izguba, ki jo utrpite zaradi, na primer, nezmožnosti uporabe izdelka ali poškodbe ali izguba zaradi okvarjenega izdelka niso vključeni v storitev.
      • Izguba podatkov, telefonskih številk, datotek, programske opreme ali česar koli drugega zaradi okvare izdelka niso vključeni v storitev.
      • Storitve ali ugodnosti med prekinitvijo servisne pogodbe, vključno v primeru neplačila, niso vključene v storitev.
      • Poškodbe ali okvare zaradi poplav, vetra ali drugih težkih podnebnih razmer niso vključene v storitev.
      • Izdelek, ki sta ga proizvajalec in/ali prodajalec preklicala zaradi znanih ali vsesplošnih napak.
      • Napake estetske narave, za katere odškodnina ni predvidena.
      • Poškodbe zaradi dogodkov in naravnih katastrof, atmosferskih vplivov, potresov, potresov v morju, vulkanskih izbruhov.
      • Nezmožnost uporabe izdelka zaradi nedostopnih storitev/prekinitve storitev s strani tretjih oseb ni vključena v storitev.
      • Storitev Se splača se aktivira, ko se tablica, mobilni in pametni telefon uporabljajo s strani običajnega poslovnega osebja in v omejenem obsegu. Storitve in ugodnosti niso vključene, če se mobilni in pametni telefoni ter tablice uporabljajo v komercialne namene, na nenavaden način, so na izposojo ali jih uporablja nenavadno veliko število ljudi.
      • Okvare zaradi radiacije ali dogodkov, povezanih z nuklearno transmutacijo ali umetno pospešenih atomskih delcev zaradi potresov ali atmosferskih dogodkov s takimi značilnostmi kot so naravne katastrofe.
      • Okvare, ki so posledica vojn, državljanskih vojn, vstaj, uporov, nemira in uporništva, napadov, terorizma, sabotaž, požara, socialno-političnih dogodkov.
      • Okvare, ki so nastale med zaplembo, odvzemom in med distribucijo, ki so jo izvedle ali naročile oblasti, vključno s carino.
      • Okvare, ki so jih povzročila zunanja sredstva (na primer, a ne omejeno na, nenadno povečana električna napetost, izlitje baterij, puščanje tekočin iz naprav v stiku z zavarovanim predmetom).
      • Okvare, ki izvirajo iz premikajočih ali vrtečih se delov, ki jih blokirajo zunanji dejavniki (na primer, a ne izključno, boben pralnega stroja blokirajo predmeti, ki so ostali v perilu).
      • Vse okvare s te pogodbe, naštete na seznamu "Ni vključeno".
      • Pri fiksnih klimatskih napravah, izpust plina ali ponovna polnitev plina ni vključena, kakor tudi ne demontaža in montaža klimatske naprave.

      Splošni pogoji

      Prodajno razmerje za kupljeni izdelek urejajo prodajna pogodba in garancija prodajalca ali proizvajalca, vezane na kupljeni izdelek.
      V primeru serijske napake izdelka, za katerega je sklenjena pogodba za program jamstvo ANovo, boste o tem obveščeni s strani prodajalca izdelka in se lahko odločite, da je popravilo na podlagi jamstva ANovo nesmiselno ali pa v svojem imenu naročite popravilo po trenutno veljavnem ceniku podjetja Anovo d.o.o.
      Kupec vse pravice, ki mu gredo neposredno na podlagi sklenjene kupoprodajne pogodbe za izdelek, uveljavlja izključno pri prodajalcu izdelka.
      V primeru, da preneha kupoprodajna pogodba za izdelek, za katerega je bila sklenjena pogodba za storitev jamstvo ANovo, preneha tudi pogodba za storitev jamstvo ANovo.

      Servisni postopek

      Vsa dela in materiali, ki niso posebej navedeni v teh pogojih, niso vključeni v ponujene storitve.

      Rezervacija storitve z dostavo na dom:

      • Kupce vabimo, da po telefonu obvestijo upravitelja dostav o želenem dnevu in času dostave in tako določijo najustreznejši čas dostave. Servisni center se bo po svojih močeh potrudil prilagoditi ta čas dejanskemu času dostave, četudi je zaradi težav v prometu in transportu nemogoče določiti točen čas dostave.
      • Potem ko skrbno preveri identifikacijo izdelka in operativnost servisne pogodbe, bo servisni center vnesel identifikacijsko številko v dosje.
      • Ko se postopek začne, bo operater po potrebi organiziral prevzem izdelka na strankinem domu, še prej pa jo obvestil o pravilih in postopkih, ki jih je treba upoštevati pri pripravi izdelka za odpremo. Stroške transporta v celoti krije podjetje ANovo d.o.o., ampak zgolj za prvo popravilo.
      • Lastnik mora izdelek predati posredniku v originalni embalaži z vsemi dodatki, ki so bili ob nakupu vključeni v paket in s tem zaščititi izdelek za prevoz. Če originalne embalaže več ni, lahko izdelek dostavi v primerni embalaži, ki izdelek ustrezno zavaruje pred sunki in udarci med transportom.
      • Storitev dostave vključuje dostavo izdelka na dom stranke.

      Priključitev:

      Storitev priključitve ni vključena (odstranitev obstoječega izdelka, priključitev izdelka v električno omrežje, priključitev na vodovodno omrežje s pomočjo obstoječih pip in inštalacij in na dovode preko cevi, priključitev na plinsko pipo, osnovne informacije o delovanju izdelka (za podrobnejše informacije glejte navodila ali kontaktirajte prodajalca).

      Pri vračilu izdelkov je predvideno:

      • za pralne in pomivalne stroje: ravna postavitev izdelka in kratko končno preverjanje za zagotovitev pravilne postavitve cevi
      • za hladilnike in zamrzovalnike: ravna postavitev izdelka in preverjanje delovanja.
      • za pečice in kuhalne plošče: povezava na hišno plinsko pipo in preverjanje delovanja.
      • morebitna menjava plinskih šob ni vključena. Stranka mora to storitev zahtevati izključno od tehničnega servisnega centra, pooblaščenega s strani proizvajalca.
      • za televizorje, video snemalnike in snemalnike / DVD čitalnike: povezava na lokalno vtičnico za anteno. Povezava televizorja na video snemalnik in/ali snemalnik/DVD čitalnik, če obstaja.

      Dodatne informacije:

      Podjetje Maks-pro d.o.o., ni odgovorno za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh. Trgovina Maks-pro d.o.o. si pridržuje pravico preveriti vsakega kupca ob njegovem prvem oddanem naročilu, in sicer s klicem na telefonsko številko navedeno v uporabniškem računu kupca in tako dokončno potrditi naročilo. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ponudnik potrdi naročilo po telefonu oziroma ga zavrne z razlogom. Dopuščamo možnost napak pri objavljenih opisih ali cenah izdelkov.
      Shranjevanje pogodbe o nakupu:
      Sklenjeno pogodbo ( račun ) o nakupu blaga bomo shranjevali v našem podjetju, kjer je tudi možen dostop do vpogleda v pogodbo ( račun ).

      Varovanje vaših osebnih podatkov:

      Kolektiv trgovine MAKS-PRO se obvezuje, da vaših osebnih podatkov nikoli ne bo posredoval dalje, katerikoli tretji osebi, in jih bo koristil izključno za medsebojno uspešno poslovanje inlastno evidenco oziroma statistiko. Če se vam ob pregledu naših strani poraja kakšna nejasnost ali vprašanje, vas prosimo, da nas kontaktirate na že znane telefonske številke ali naš poštni naslov: info@makspro.si

      Dostopnost informacij:

      Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

      •    identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
      •    kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
      •    bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
      •    pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave - obvestilo preko e-pošte ali tel.)
      •    vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
      •    način plačila in dostave
      •    pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

      Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Ob sklenitvi pogodbe veljajo spletne cene. Ker imamo več dobaviteljev, se dogaja da dobavitelji z najnižjo ceno nimajo blaga na zalogi, zato v tem primeru stranko kontaktiramo ali bo čakala na izdelek po najnižji ceni ali pa je pripravljena plačati nekaj več in bo blago dobavljeno hitreje. Seveda o tem stranko obvestimo pred dobavo. Vse cene vključujejo DDV. Informacije o izdelkih in ceni ter slike artiklov so informativne narave. Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, ce je poštna pošiljka oddana v roku.

      Ce je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena tega zakona, tece rok za uveljavljanje pravice iz prvega odstavka tega člena pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe ali z dnem, ko je podjetje izpolnilo to obveznost, ce je bila ta obveznost izpolnjena po sklenitvi pogodbe. Ce podjetje izpolni svojo obveznost iz 43.c člena po dobavi blaga, začne teči štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe naslednji dan po dnevu izpolnitve te obveznosti, če še ni pretekel rok treh mesecev iz naslednjega odstavka.

      Ce podjetje ni v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena tega zakona, traja rok za odstop od pogodbe tri mesece. Ta rok začne teči pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. S potekom tega roka ugasne pravica potrošnika, da od pogodbe odstopi.

      Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena:

      1. pri pogodbah, katerih predmet je blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od dogajanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima nobenega vpliva;
      2. pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe;
      3. pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat;
      4. pri pogodbah o dobavi časopisov, revij in periodičnih publikacij;
      5. pri pogodbah za igre na srečo in storitvah loterije.

      Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

      Pritožbe in spori:

      Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

      Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@makspro.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno k čemur prodajalca zavezuje tudi 11.točka 43b. člena ZVPot

      Za krajše pojasnilo in preprostejše reševanja reklamacij, priporočamo, da naskontaktirate, da lahko reklamacijo ali pritožbo rešimo po hitrem postopku.

      Ponudnik se zavezuje, da bo morebitni spor s potrošnikom najprej skušal rešiti izvensodno in šele ob izčrpanju vseh drugih pravnih možnosti po sodni poti na pristojnem okrajnem sodišču v Ljubljani.


      Želimo Vam obilo prijetnih, varnih in ugodnih nakupov.

      Maks-pro d.o.o. trgovina in storitve d.o.o.
      Dunajska cesta 329,
      1231 Ljubljana-Črnuče
      Slovenija

      E-POŠTNI NASLOV: info@makspro.si

      Matična številka družbe: 3501892000
      Davčna številka: SI22431837
      Vložna številka: 2009/6409 pri okrožnem sodišču v Ljubljani
      Osnovni kapital: 7.500,00 €

      IBAN SI56 0310 7100 0288 783 (SKB d.d.)

      SWIFT/BIC: SKBASI2X

      Podjetje Maks-pro d.o.o. je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost.