0

V nakupni košari ni artiklov.

Pogoji poslovanja

1. Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Makspro, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Sestavljeni so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec vpiše uporabniško ime, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

2. Načini plačila:

Spletna trgovina Maks-pro omogoča naslednje načine plačevanja:

  • Plačilo z gotovino ob prevzemu (pošta dostavi paket na vaš naslov)
  • Plačilo po predračunu (predračun pošljemo na email)
  • Plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu v naši poslovalnici

3. Dostava:

V trgovini Maks-pro stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije, hitro pošto in pa preko lastnih kurirjev. Običajno je med delovniki naročeno blago na naslovu prejemnika v 1-2 dneh od odpreme blaga. V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša. Dostava po Ljubljani je brezplačna. Če naročenega blaga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov. V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije.

4. Komunikacija:

Ponudnik komunicira z uporabnikom preko sredstev komunikacij na daljavo, razen če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Pri oglasnih elektronskih sporočilih bo jasno predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Ponudnik bo spoštoval željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil.

5. Odveza odgovornosti:

Spletna trgovina Maks-pro nima lastnega skladišča izdelkov, oz. lastno skladišče je samo prehodno. Podatki o dobavnih rokih temeljijo na podlagi informacij dobaviteljev artiklov in so informativne narave. Prizadevamo si zagotoviti najvišjo mogočo stopnjo ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov. Kljub temu pa se podatki o lastnostih artiklov, njihovi ceni ali dobavi spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takih primerih bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost. Za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ne odgovarjamo. Če uporabnik spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov info@makspro.si ali pa na telefon naveden na vrhu strani.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Objavljene slike artiklov so simbolične in ne zagotavljajo dejanskih lastnosti artiklov.

6. Reklamacije:

Reklamacije, ki bi morebiti nastale v času medsebojnega poslovanja, bomo poskušali čim hitreje in ugodneje rešiti v prid naročnika oziroma kupca!

7. Stvarna napaka izdelka:

Kdaj je napaka stvarna?

Kadar:

• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

• artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

• je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te  na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

8. Pravica do odstopa od nakupa - vračilo blaga:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga  podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev skladno s 43.č členom ZVPot. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Pravilnik o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov se nahaja na naslednji povezavi: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915

O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite na kontaktni e-mail info@makspro.si. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dni od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 (štirinajstih) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato Vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost vračila blaga - odstop od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite čimhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

•  previdno odprite embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju , dokler niste v celoti prepričan, da je artikel ustrezen, pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb in prask, predvsem artikli, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji ...)

•  v tiskalnike ne vstavljajte kartuš ali tonerjev dokler niste prepričani o ustreznosti artikla za svojo uporabo, nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),

•  prenosniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija ter registracija programske opreme ni opravljena,

•  ne odpirajte artiklov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),

•  vidne sledi uporabe (prah, dalke, praske, madeži, umazanija) niso primerne za vračilo, ker so higiensko oporečne (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin),

•  vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo Vašim zahtevam,

•  odprti higienski dodatki (masažni aparati, oblačila za hujšanje, zobne ščetke) so vakumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higiensko oporečeni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi,

    Artikli, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.

    Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odprete, pregledate in če Vam ne ustreza, ali pa so bila Vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje -> v tem primeru nakup reklamirate.

    Prejeli ste poškodovano blago, kaj storiti?

    1. V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.

    Uveljaviti želite pravico do odstopa od nakupa - vračilo blaga ali garancijo, kaj storiti?

    Postopek si preberite na sledeči povezavi: Vračilo blaga

    Vračilo artikla za pravne osebe: Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

    Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 041 373 450 ali nam pišete na info@makspro.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.

    9. Cene:

    Vse cene na strani vsebujejo 22% DDV. Cene označene z rdečo barvo in napisom VAŠA CENA so namenjene kupcem ki se na naši strani registrirajo.

    10. Garancija:

    Za vse naše izdelke nudimo poleg original garancije tudi svojo z lastnim servisom in garancijsko dobo, ki je navedena na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa in je brezplačna.

    11. Jamstvo ANovo - podaljšana garancija

    Storitve "Jamstvo ANovo" veljajo, ko se izteče obdobje veljavnosti garancije proizvajalca. Za različne izdelke je na voljo podaljšanje za do 2 ali 3 leta, pri čemer velja, da jamstvo velja največ do 5 let od datuma nakupa izdelka.

    Jamstvo in vse storitve zagotavlja podjetje ANovo tehnične rešitve d.o.o., Industrijska cesta 7/B Kromberk, 5000 Nova Gorica.

    Uporabniki storitev jamstva ANovo se lahko za informacije in pomoč obrnejo neposredno na Operativni servisni center ANovo na številko 080 72 62 in v roku 7 dni od okvare na elektronski naslov info@anovo.si pošljete dokumente (poročilo o okvari, kopijo potrdila o nakupu/računa, kopijo jamstva/podpisane pogodbe). Urnik Operativno servisnega centra ANova je od ponedeljka do petka, od 8:30 do 12:00 ure.

    SPLOŠNI POGOJI opravljanja storitev zagotavljanja brezhibnega delovanja izdelka »Podaljšano jamstvo ANovo«

    11.1. SPLOŠNO: S sklenitvijo pogodbe o opravljanju storitev zagotavljanja brezhibnega delovanja izdelka (v nadaljevanju: pogodba)  se ponudnik storitev, družba ANovo tehnične rešitve d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik storitev) zavezuje v obdobju, opredeljenem pod točko 2, za vaš izdelek zagotavljati opravljanje storitev servisiranja za zagotavljanje njegovega brezhibnega delovanja.  Kupec izdelka (v nadaljevanju: upravičenec) pa se zaveže plačati znesek, določen v ceniku storitev ponudnika storitev in svoje pravice uveljavljati v skladu z navodili, navedenimi pod točko 5. Ta pogodba ni zavarovalna pogodba. S to pogodbo si ne zagotovite premoženjskega zavarovanja izdelka, ampak njegovo servisiranje s strani ponudnika storitev, po poteku garancije.

    11.2. ZAČETEK IN TRAJANJE VELJAVNOSTI:

    Ta pogodba začne veljati z dnem podpisa upravičenca. Storitve, ki so upravičencu na voljo na podlagi te pogodbe, lahko upravičenec začne koristiti na dan izteka veljavnosti prodajalčeve ali proizvajalčeve garancije. Njeno trajanje v številu mesecev pogodbeni stranki določita ob njeni sklenitvi.

    11.3. STORITVE

    Ponudnik storitev vam spodaj navedene storitve zagotavlja ves čas, ko ste jih upravičeni uveljavljati. Pogodba velja za več popravil. 

    Storitve, ki jih ponudnik storitev zagotavlja:

    • prevzem izdelka iz kategorije elektronske opreme za fizične osebe, prenosne elektronske opreme in malih gospodinjskih aparatov, na vašem domu in dostava na dom. Popravilo bele tehnike in klimatskih naprav se opravi na domu; prevoz izdelka je brezplačen za prvo popravilo;

    •  popravilo, namestitev rezervnih delov, storitev popravila;

    • kadar popravilo ni mogoče ali presega smiselnost popravila (tehnično oceno poda in sprejme odločitev podjetje ANovo d.o.o.), vam podjetje ANovo d.o.o. izda dobropis v vrednosti nakupne cene izdelka, upoštevajoč amortizacijski odbitek. Amortizacijski znesek znaša: 1.leto od dneva nakupa izdelka= 20% maloprodajne vrednosti izdelka, 2.leto od dneva nakupa izdelka= 20% maloprodajne vrednosti izdelka, 3.leto od dneva nakupa izdelka= 10% maloprodajne vrednosti izdelka, 4.leto od dneva nakupa izdelka= 10% maloprodajne vrednosti izdelka, 5.leto od dneva nakupa izdelka= 10% maloprodajne vrednosti izdelka. Z izdajo dobropisa pogodba preneha veljati. Na podlagi pogodbe se storitve opravljajo samo na območju Republike Slovenije. Vsa dela in materiali, ki niso posebej navedeni v teh pogojih, niso vključeni v storitve. Upravičenec izgubi vse pravice s te pogodbe, če izdelek popravljajo nepooblaščene osebe. Čas, ko je izdelek na servisu, ne vpliva na podaljšanje veljavnosti te pogodbe.

    11.4. NISO VKLJUČENE STORITVE V PRIMERU:

    Ni vključeno:

    • okvar ali poškodb, ki so bile povzročene iz malomarnosti, namenoma, zaradi zlorabe ali neprimerne uporabe izdelka,

    • nenamernih poškodb,

    • površinskih poškodb mobilnih in pametnih telefonov ter tablic, ki ne vplivajo na varnost ali delovanje izdelka,

    • dodatkov za mobilne in pametne telefone ter komunikatorje,

    • poškodb ali okvar zaradi uporabe dodatkov, ki jih proizvajalec ni odobril,

    • delov, ki zahtevajo redno menjavo zaradi običajne obrabe ali uporabe, kot tudi baterije, polnilci, električno vezje, varovalke, kartuše in dodatki. Okvar in napak, ki zahtevajo popravilo ali menjavo samo rezervnih delov (primeroma in ne izključno žarnice, plazme ali projekcije z zadnje strani televizorja, baterije (razen če so originalno sestavljene s strani proizvajalca in se jih da menjati), tiskalniki in glave faksa, tonerji in kartuše na splošno, uporabni in potrošni material, glave, gumijasti deli, pasovi, rokavi, filtri, zapore, tesnila, daljinski upravljalniki, svetilke, baterije, gumbi, posamezni gumbi na pritisk na tipkovnici, optične enote, podajalniki, tiskalniki in glave faksa itd.).

    • napake, ki je posledica namenske ali resno neprimerne uporabe upravičenca ali oseb, za katere je upravičenec pravno odgovoren,

    • napake, ki ne ovira normalnega delovanja izdelka ali ne izvira iz napake pri proizvodnji, oblikovanju ali sestavi dotičnega izdelka,

    • ko je izdelek zavarovan z garancijo proizvajalca ali tretjih oseb, ki še ni potekla,

    • napake, ki je posledica eksperimentiranja, namenske prekomerne obremenitve, testiranja, nepravilne uporabe, neupoštevanja pravil vzdrževanja, uporabe, ki ni v skladu z priporočeno uporabo s strani proizvajalca ali ji nasprotuje,

    • napak, ki so nastale zaradi trenja, prask, vdrtin ali zahtevajo popravilo tečajev ali ohišja in ne vplivajo na običajno rabo izdelka,

    • storitve, posnetki na magnetnih ali digitalnih napravah in podpora težavam s programsko opremo ter ostale težave, ki se ne tičejo strojne opreme niso vključene,

    • okvar izdelka, ki jih garancija proizvajalca ne pokriva,

    • izdelkov, ki sta jih proizvajalec in/ali prodajalec preklicala zaradi priznanih, znanih, vsesplošnih napak ali serijskih napak,

    • poškodb ali okvar zaradi korozije ali oksidacije,

    • poškodb ali okvar zaradi uporabe izdelka brez upoštevanja navodil proizvajalca ali zaradi nepooblaščenih sprememb na izdelku,

    • poškodb ali okvar zaradi kratkega stika, sprememb električnega toka ali virusa na vašem izdelku,

    • poškodb ali okvar zaradi nepooblaščenega razstavljanja ali sestavljanja izdelka za namene čiščenja, vzdrževanja, servisa ali popravila.

    • servis izdelka, čigar serijska številka je bila spremenjena, zbrisana, odstranjena ali je postala nečitljiva, ni vključen v storitev,

    • posredna finančna izguba, ki jo uporabnik utrpi zaradi nezmožnosti uporabe izdelka ali poškodbe ali izgube zaradi okvarjenega izdelka ni vključena v storitev,

    • izguba podatkov, telefonskih številk, datotek, programske opreme ali česar koli drugega zaradi okvare izdelka ni vključena v storitev,

    • storitve ali ugodnosti med prekinitvijo servisne pogodbe, vključno v primeru neplačila, niso vključene v storitev,

    • poškodb ali okvar zaradi poplav, vetra ali drugih težkih podnebnih razmer,

    • napak zgolj estetske narave,

    • poškodb zaradi dogodkov in naravnih katastrof, atmosferskih vplivov, potresov, potresov v morju, vulkanskih izbruhov,

    • nezmožnost uporabe izdelka zaradi nedostopnih storitev/prekinitve storitev s strani tretjih oseb ni vključena v storitev,

    • okvar zaradi radiacije ali dogodkov, povezanih z nuklearno transmutacijo ali umetno pospešenih atomskih delcev zaradi potresov ali atmosferskih dogodkov s takimi značilnostmi kot so naravne katastrofe,

    • okvar, ki so posledica vojn, državljanskih vojn, vstaj, uporov, nemira in uporništva, napadov, terorizma, sabotaž, požara, socialno-političnih dogodkov,

    • okvar, ki so nastale med zaplembo, odvzemom in med distribucijo, ki so jo izvedle ali naročile oblasti, vključno s carino,

    • okvar, ki so jih povzročila zunanja sredstva (primeroma in ne izključno navedeno: povečana električna napetost, izlitje baterij, puščanje tekočin iz naprav v stiku z zavarovanim predmetom),

    • okvar, ki izvirajo iz premikajočih ali vrtečih se delov, ki jih blokirajo zunanji dejavniki (na primer, a ne izključno, boben pralnega stroja blokirajo predmeti, ki so ostali v perilu),

    • storitve niso vključene, če je uporaba aparata v poklicne ali pridobitne dejavnosti, oziroma za namene, ki presegajo običajno rabo v gospodinjstvu, če se naprava uporablja za službene namene oz. v poslovnih prostorih pravne osebe,

    • vseh okvar s te pogodbe, naštetih na seznamu »NISO VKLJUČENE STORITVE V PRIMERU ».

    11.5. SERVISNI POSTOPEK

    1. Za uveljavljanje storitev in prijavo napake pokličite servisni klicni center ANovo na številko 080 72 62 ali pišite na elektronski naslov info@anovo.si. V e-mailu navedite osnovne informacije o okvari in priložite kopijo potrdila o nakupu/kopijo računa, kopijo podpisane pogodbe o storitvah zagotavljanja brezhibnega delovanja izdelka. Storitev morate naročiti v roku 7 dni od okvare izdelka.

    Ko se postopek začne, bo operater po potrebi organiziral prevzem izdelka na vašem domu, še prej pa  vas bo obvestil o pravilih, ki jih je treba upoštevati pri pripravi izdelka za odpremo. Lastnik mora izdelek predati posredniku v originalni embalaži z vsemi dodatki, ki so bili ob nakupu vključeni v paket in s tem zaščititi izdelek za prevoz. Če originalne embalaže več ni, lahko izdelek dostavite v primerni embalaži, ki ga zavaruje pred sunki in udarci med transportom. Stroške prevoza v celoti krije ponudnik storitev, vendar samo za prvo popravilo.

    Storitev prevzema in dostave vključuje prevzem in dostavo izdelka na naslovu upravičenca.

    Za dodatne informacije je na voljo operativni servisni center, in sicer vsak dan, od 8.30 do 12. ure, na telefonsko številko 080 72 62.

    2. PRIKLJUČITEV: storitev priključitve ni vključena (odstranitev obstoječega izdelka, priključitev izdelka v električno omrežje, priključitev na vodovodno omrežje s pomočjo obstoječih pip in inštalacij in na dovode preko cevi, priključitev na plinsko pipo, osnovne informacije o delovanju izdelka). Pri vračilu izdelkov je predvideno:

    • za pralne in pomivalne stroje: ravna postavitev izdelka in kratko končno preverjanje za zagotovitev pravilne postavitve cevi,
    • za hladilnike in zamrzovalnike: ravna postavitev izdelka in preverjanje delovanja,
    • za pečice in kuhalne plošče: povezava na hišno plinsko pipo in preverjanje delovanja. Pozor: morebitna menjava plinskih šob ni vključena. Stranka mora to storitev zahtevati izključno od tehničnega servisnega centra, pooblaščenega s strani proizvajalca,
    • za televizorje - video snemalnike - snemalnike/DVD čitalnike: povezava na lokalno vtičnico za anteno. Povezava televizorja na video snemalnik in/ali snemalnik/DVD čitalnik, če obstaja.

    11.6. RAZMERJE DO PRODAJNE POGODBE

    Razmerje med kupcem in prodajalcem v zvezi s kupljenim izdelkom urejata kupoprodajna pogodba ter garancija prodajalca ali proizvajalca.

    Vse pravice, ki jih imate kot kupec neposredno na podlagi kupoprodajne pogodbe, uveljavljate pri prodajalcu izdelka.

    V primeru prenehanja kupoprodajne pogodbe, preneha tudi ta pogodba.

    V primeru serijske napake izdelka boste o tem obveščeni s strani prodajalca izdelka in se lahko odločite, da je popravilo na podlagi pogodbe nesmiselno ali da boste naročili storitev popravila pri ponudniku storitev in jo plačali, v skladu s cenami iz njegovega veljavnega cenika storitev.

    11.7. ODSTOPNO UPRAVIČENJE

    Upravičenec ima pravico, brez navajanja razlogov, odstopiti od pogodbe v roku 14 dni od njene sklenitve, o čemer mora obvestiti ponudnika storitev.

    11.8. OBVESTILO O VARSTVU OSEBNIH PODATKOV

    Upravljalec osebnih podatkov je ANovo tehnične rešitve d.o.o., Industrijska cesta 7/B, Kromberk, Nova Gorica.

    Podatki se obdelujejo zaradi izpolnjevanja pravic in obveznosti na podlagi sklenjene pogodbe, v skladu s točko b) prvega odstavka 6. člena Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov). Osebni podatki se hranijo dokler traja pogodbeno razmerje oziroma dokler je potrebno za uresničevanje namena, zaradi katerega se zbirajo in obdelujejo. V zvezi s svojimi osebnimi podatki ima posameznik pri upravljalcu pravico zahtevati njihov popravek, izbris, omejitev obdelave, prenosljivost ali ugovor. Poleg tega lahko posameznik vloži pritožbo pri nadzornem organu, po pošti na naslov Informacijski pooblaščenec, Dunajska 22, 1000 Ljubljana ali po elektronski pošti na naslov gp.ip@ip-rs.si ali po telefonu na številko 012309730. Posredovanje osebnih podatkov upravljalcu je posameznikova pogodbena obveznost. Posameznik mora upravljalcu posredovati resnične in točne osebne podatke, ki so potrebni za sklenitev in izvajanje pogodbe. V nasprotnem primeru upravljalec pogodbe s posameznikom ni dolžan skleniti ali izvajati. Upravljalec v zvezi z osebnimi podatki ne sprejema avtomatiziranih odločitev, vključno z oblikovanjem profilov ter jih ne posreduje v tretje države ali mednarodne organizacije.

    Ponudnik storitev: ANovo tehnične rešitve d.o.o., Industrijska cesta 7/B, Kromberk, Nova Gorica, matična številka: 6805671000, tel. št.: 031/661-122, e-mail: info@anovo.si, www.anovo.si 

    12. Dodatne informacije:

    Podjetje Maks-pro d.o.o., ni odgovorno za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh. Trgovina Maks-pro d.o.o. si pridržuje pravico preveriti vsakega kupca ob njegovem prvem oddanem naročilu, in sicer s klicem na telefonsko številko navedeno v uporabniškem računu kupca in tako dokončno potrditi naročilo. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ponudnik potrdi naročilo po telefonu oziroma ga zavrne z razlogom. Dopuščamo možnost napak pri objavljenih opisih ali cenah izdelkov.
    Shranjevanje pogodbe o nakupu:
    Sklenjeno pogodbo ( račun ) o nakupu blaga bomo shranjevali v našem podjetju, kjer je tudi možen dostop do vpogleda v pogodbo ( račun ).

    13. Varovanje vaših osebnih podatkov:

    Kolektiv trgovine MAKS-PRO se obvezuje, da vaših osebnih podatkov nikoli ne bo posredoval dalje, katerikoli tretji osebi, in jih bo koristil izključno za medsebojno uspešno poslovanje inlastno evidenco oziroma statistiko. Če se vam ob pregledu naših strani poraja kakšna nejasnost ali vprašanje, vas prosimo, da nas kontaktirate na že znane telefonske številke ali naš poštni naslov: info@makspro.si

    14. Dostopnost informacij:

    Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

    •    identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
    •    kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
    •    bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
    •    pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave - obvestilo preko e-pošte ali tel.)
    •    vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
    •    način plačila in dostave
    •    pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

    Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Ob sklenitvi pogodbe veljajo spletne cene. Ker imamo več dobaviteljev, se dogaja da dobavitelji z najnižjo ceno nimajo blaga na zalogi, zato v tem primeru stranko kontaktiramo ali bo čakala na izdelek po najnižji ceni ali pa je pripravljena plačati nekaj več in bo blago dobavljeno hitreje. Seveda o tem stranko obvestimo pred dobavo. Vse cene vključujejo DDV. Informacije o izdelkih in ceni ter slike artiklov so informativne narave. Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, ce je poštna pošiljka oddana v roku.

    Ce je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena tega zakona, tece rok za uveljavljanje pravice iz prvega odstavka tega člena pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe ali z dnem, ko je podjetje izpolnilo to obveznost, ce je bila ta obveznost izpolnjena po sklenitvi pogodbe. Ce podjetje izpolni svojo obveznost iz 43.c člena po dobavi blaga, začne teči štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe naslednji dan po dnevu izpolnitve te obveznosti, če še ni pretekel rok treh mesecev iz naslednjega odstavka.

    Ce podjetje ni v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena tega zakona, traja rok za odstop od pogodbe tri mesece. Ta rok začne teči pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. S potekom tega roka ugasne pravica potrošnika, da od pogodbe odstopi.

    Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena:

    1. pri pogodbah, katerih predmet je blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od dogajanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima nobenega vpliva;
    2. pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe;
    3. pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat;
    4. pri pogodbah o dobavi časopisov, revij in periodičnih publikacij;
    5. pri pogodbah za igre na srečo in storitvah loterije.

    Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

    15. Pritožbe in spori:

    Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

    Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@makspro.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno k čemur prodajalca zavezuje tudi 11.točka 43b. člena ZVPot

    Za krajše pojasnilo in preprostejše reševanja reklamacij, priporočamo, da naskontaktirate, da lahko reklamacijo ali pritožbo rešimo po hitrem postopku.

    Ponudnik se zavezuje, da bo morebitni spor s potrošnikom najprej skušal rešiti izvensodno in šele ob izčrpanju vseh drugih pravnih možnosti po sodni poti na pristojnem okrajnem sodišču v Ljubljani.

    Želimo Vam obilo prijetnih, varnih in ugodnih nakupov.

    -------------------------------------------------------------------------

    Maks-pro d.o.o. trgovina in storitve d.o.o.
    Dunajska cesta 329,
    1231 Ljubljana-Črnuče
    Slovenija

    E-POŠTNI NASLOV: info@makspro.si

    Matična številka družbe: 3501892000
    Davčna številka: SI22431837
    Vložna številka: 2009/6409 pri okrožnem sodišču v Ljubljani
    Osnovni kapital: 7.500,00 €

    IBAN SI56 0310 7100 0288 783 (SKB d.d.)

    SWIFT/BIC: SKBASI2X

    Podjetje Maks-pro d.o.o. je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost.